perjantai 5. elokuuta 2016

Tuliaisia ja lisää perheestä!

Moikkaa!

Tänään kirjottelen vähän enemmän tosta mun perheestä, koska oon nyt päässyt puhumaan mun host-siskoille (niitä onkin 3 eikä 4). Yksi mun ''host-siskoista'' olikin mun tulevan siskon Gabrielan 4-vuotias lapsi, mutta se tulee oleen mulle kuin yksi host-siskoista, koska ne asuvat kaikki saman katon alla. Mulla ei olekaan host-veljeä, vaan Gabrielan aviomies olikin sitten merkitty mun veljeksi tietoihin. :D

Ostelin vähän Helsingissä kierrellessäni tuliaisia Suomesta host-perheelleni. Jos ihmettelette tota juustohöylää, niin mun tietääkseni niillä ei siellä juustohöyliä ole.. :D Lähtöön on tosiaan kuusi (6!) päivää, ja oon ihan pelottavan rentona tästä koko asiasta. Ei tunnu yhtään että olisin oikeesti lähdössä.. Oon viettänyt aikaa täällä mun mummon ja muiden sukulaisten ja kaverien kanssa viimeisiä suomipäiviäni. Suomeen alkaa tulla jo syksy ja harmittaa aika lailla etten sitä pääse näkemään, koska syksy on mun ehdoton lempparivuodenaika! Argentiinassahan on nyt siis keskitalvi ja vaikka mun siskot sanoikin että siellä on nyt muy muy frío, very cold, niin katselin sääsivustoilta että 10-20°C lämpötilojahan siellä näyttää olevan.. tosi kylmä näin suomalaisen iholla...

Seuraavaa postausta tulee varmaan juuri ennen lähtöä tai sitten jo Argentiinan puolella! Mukavaa kesänloppua kaikille! Chau!



Meidän koira nauttii suomalaisesta mökkeilystä

Mun abuelita!

Käytiin Tuhannen tuskan kahvilassa Loviisassa... nam

Host-vanhemmille molemmille ihanat Iittala-mukit

Vähän Suomi-karkkia argentiinalaisille!

4-vuotiaalle Josefinalle (joka rakastaa Frozenia!) paita ja rannekoru

Koko perheelle juustohöylä ja pannulappu

Mun 14-vuotiaalle host-siskolle Maculle Marimekkoa ja Suomi-avaimenperä

Tulevalle siskolle muumi-tyynyliina

Host-siskolle Vallila-koivukassi

Mun ihanat host-siskot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti